Prekių pristatymas ir grąžinimas

Prekių pristatymas:

Prekes išsiunčiame jūsų pasirinktu būdu (paštu arba į Omniva, LP express paštomatą) per 1-2 d. d. nuo apmokėjimo gavimo. Norėdami prekes gauti į paštomatą parašykite mums laišką su užsakymo numeriu ir į kokį paštomatą atsiųsti prekes. :)

Prekių pristatymas gali užtrukti 2-5 d. d. priklausomai nuo pasirinkto prekių pristatymo būdo. Šventiniu laikotarpiu prekių pristatymas gali užtrukti ilgiau. Jūsų užsakytas Kalėdines dovanas galime išsiųsti dovanos gavėjo adresu. 😊

Pasirinkus prekių atsiėmimą adresu Bajorų kel. 4, Vilnius (šalia IKI parduotuvės) užsakymą paruošime per 1 d. d.. Susisiekite su mumis el. paštu ar telefonu ir susitarsime dėl susitikimo laiko. Būtinai nurodykite jūsų užsakymo numerį, o atėję atsiimti prekių turėkite užsakymą patvirtinantį el. laišką savo telefone. Prekes perduodame tik gavus užsakymo apmokėjimą. 😊 Kai jūsų užsakymas bus paruoštas atsiimti gausite pranešimą el. paštu.

Prekių grąžinimas:

Prekių grąžinimas vykdomas pagal Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą ir kitus teisės aktus.

Prekių grąžinimas netaikomas supakuotoms prekėms, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių. 

Kokybiškos prekės gali būti grąžintos per 14 dienų, jei jos yra nepažeistos, nepradėtos naudoti, originalioje pakuotėje, nepraradusios prekinės išvaizdos. Pirkėjas grąžindamas prekę yra atsakingas, kad transportavimo metu prekė nebūtų sugadinta ir neprarastų prekinės išvaizdos. Prekės siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas. Prekių grąžinimo atveju būtina turėti pirkimą įrodantį dokumentą. 

Grąžinimas netaikomas kosmetikos priemonėms dėl higienos priežasčių, tačiau jei esate nepatenkintas gauta preke parašykite mums el. paštu pakuote@popakuotes.lt ir mes pasistengsime išspręsti problemą pagal konkrečią situaciją. 😊

Norint grąžinti prekę prašome susisiekti su mumis el. paštu pakuote@popakuotes.lt ir pateikti prašymą prekės grąžinimui nurodant: užsakymo numerį, prekes, kurias norite grąžinti, prekių grąžinimo priežastį, datą, kainą ir sąskaitą pinigų grąžinimui.

Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti prekes atgal, jei prekės buvo pažeistos, atidaryta originali pakuotė, prekė prarado prekinę išvaizdą ar buvo sugadintos etiketės.

Jei gavote ne tą prekę, kurią užsisakėte, prašome susisiekti el. paštu pakuote@popakuotes.lt ir mes tikrai ištaisysime savo klaidą! 😊